wtorek, 13 maja 2014

Rozdawajka !! Sposób na happy end - Barbara O'Neal

Jeśli masz ochotę przeczytać, ciepłą i mądrą książkę zapraszam na rozdawajkę ;))


" Przepis na udany piątkowy wieczór może być bardzo prosty: jaśminowa herbata, ciepły pled i dobra, mądra książka. Taka jak ta.
Dwie siostry, dwie różne ścieżki życiowe, dwa dramaty… Po tragedii, która wstrząsnęła małą społecznością w Seattle, Elsa, która jest pastorem, przeżywa kryzys wiary. Tamsin, piękna i zamożna, pewnego dnia odkrywa, że jej mąż jest przestępcą. W ciągu jednego dnia traci wszystko. Elsa wraca do rodzinnego miasteczka, gdzie praca w kuchni dla ubogich pozwala jej odnaleźć ukojenie. Dla Tamsin deską ratunku okazuje się praca społeczna przy rewitalizacji ogrodu komunalnego w najbiedniejszej części miasta."



1. Czas trwania rozdawajki od 13.05.2014 do 23.05.2014 roku.
2. Zwycięzca zostanie wybrany pośród wszystkich zgłoszeń.
3. Uczestnik w komentarzu proszony jest o podanie adresu email i swojego imienia.
4. Będzie mi miło jak dodasz mojego bloga do obserwowanych.
5. Na dane zwycięzcy czekam 7 dni , po tym czasie wybór powtarzam
6. Nie wysyłam nagrody zagranicę.

17 komentarzy:

  1. O rany, ten pies wygląda jak nasz Maks :) Chcę, chcę chcę :) asia.szaranska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Klaudia Lukaszczyk13 maja 2014 02:04


    Dodałam do obserwowanych :D Chętnie przeczytałabym książkę, przyznam, że opis mnie zaciekawił. Mój mail; Klaudiaa95@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. OK dodałam do obserwowanych :) Książki nie czytałam, chcę. Pozdrawiam Mój adres agata2882vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Zglaszam sie i ja :) Juz marze o tej ksiazce! Obserwuje jako Pola Polaczek :)
    Pozdrawiam, Izka, izka3@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ucieszyłabym się z książki. Biorę udział w konkursie i wygrywam, to mój sposób na happy end :) Niestety, nie mam żadnego bloga, ani konta tutaj. Ale mój adres e-mail to milena_zaremba@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. g.o.h.a_11@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie się przekonam jaki jest "Sposób na happy end" :)
    Ana, ksiazkianny@gmail.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się :) Obserwuję jako Cora Linn. Oto mój e-mail: coralinn2907@gmail.com

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się ;D
    Kasia, kasiunia1281@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się :)
    Anna, anna.palamar19@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Również się zgłaszam :)
    justynakusiak@interia.pl

    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dodałam do obserwowanych ^^ Chętnie przygarnęłabym tę książkę :3
    Monika, monikakuryo@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się i dodaję do obserwowanych :)
    Magdalena, magdalen321@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciepła i mądra, mówisz? Oj, chciałabym taką. :P
    Obserwuję.
    Ewelina, walkintravesty62@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam wielką ochotę przeczytać tę książkę... :)
    Agnieszka, agakania1@wp.pl
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. A przyjemnością bym przeczytała :) Martyna, astra02@o2.pl
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Please note that this is a 1 track recorder so any
    previous recording is overwritten. But what if you could get better grades with
    less study time. The internet is the best and cheapest way to help you improve your photographic skills.


    my web site - photography summer course

    OdpowiedzUsuń