wtorek, 13 maja 2014

Rozdawajka !! Sposób na happy end - Barbara O'Neal

Jeśli masz ochotę przeczytać, ciepłą i mądrą książkę zapraszam na rozdawajkę ;))


" Przepis na udany piątkowy wieczór może być bardzo prosty: jaśminowa herbata, ciepły pled i dobra, mądra książka. Taka jak ta.
Dwie siostry, dwie różne ścieżki życiowe, dwa dramaty… Po tragedii, która wstrząsnęła małą społecznością w Seattle, Elsa, która jest pastorem, przeżywa kryzys wiary. Tamsin, piękna i zamożna, pewnego dnia odkrywa, że jej mąż jest przestępcą. W ciągu jednego dnia traci wszystko. Elsa wraca do rodzinnego miasteczka, gdzie praca w kuchni dla ubogich pozwala jej odnaleźć ukojenie. Dla Tamsin deską ratunku okazuje się praca społeczna przy rewitalizacji ogrodu komunalnego w najbiedniejszej części miasta."



1. Czas trwania rozdawajki od 13.05.2014 do 23.05.2014 roku.
2. Zwycięzca zostanie wybrany pośród wszystkich zgłoszeń.
3. Uczestnik w komentarzu proszony jest o podanie adresu email i swojego imienia.
4. Będzie mi miło jak dodasz mojego bloga do obserwowanych.
5. Na dane zwycięzcy czekam 7 dni , po tym czasie wybór powtarzam
6. Nie wysyłam nagrody zagranicę.

16 komentarzy:

  1. O rany, ten pies wygląda jak nasz Maks :) Chcę, chcę chcę :) asia.szaranska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Klaudia Lukaszczyk13 maja 2014 02:04


    Dodałam do obserwowanych :D Chętnie przeczytałabym książkę, przyznam, że opis mnie zaciekawił. Mój mail; Klaudiaa95@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. OK dodałam do obserwowanych :) Książki nie czytałam, chcę. Pozdrawiam Mój adres agata2882vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Zglaszam sie i ja :) Juz marze o tej ksiazce! Obserwuje jako Pola Polaczek :)
    Pozdrawiam, Izka, izka3@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ucieszyłabym się z książki. Biorę udział w konkursie i wygrywam, to mój sposób na happy end :) Niestety, nie mam żadnego bloga, ani konta tutaj. Ale mój adres e-mail to milena_zaremba@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. g.o.h.a_11@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie się przekonam jaki jest "Sposób na happy end" :)
    Ana, ksiazkianny@gmail.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się :) Obserwuję jako Cora Linn. Oto mój e-mail: coralinn2907@gmail.com

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się ;D
    Kasia, kasiunia1281@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się :)
    Anna, anna.palamar19@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Również się zgłaszam :)
    justynakusiak@interia.pl

    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dodałam do obserwowanych ^^ Chętnie przygarnęłabym tę książkę :3
    Monika, monikakuryo@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się i dodaję do obserwowanych :)
    Magdalena, magdalen321@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciepła i mądra, mówisz? Oj, chciałabym taką. :P
    Obserwuję.
    Ewelina, walkintravesty62@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam wielką ochotę przeczytać tę książkę... :)
    Agnieszka, agakania1@wp.pl
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. A przyjemnością bym przeczytała :) Martyna, astra02@o2.pl
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń