piątek, 1 sierpnia 2014

Rozdawajka !! Mały jubileusz, rok blogowania !!

Z okazji mojej małej rocznicy te dwie książki mogą zmienić właściciela  !!



  
1. Czas trwania rozdawajki od 01.08.2014 do 16.08.2014 roku.
2. Zwycięzca zostanie wybrany pośród wszystkich zgłoszeń.
3. Uczestnik w komentarzu proszony jest o podanie, którą książkę wybiera ( mile widziana argumentacja)  adresu e-mail i swojego imienia.
4. Będzie mi miło jak dodasz mojego bloga do obserwowanych.
5. Na dane zwycięzcy czekam 7 dni , po tym czasie wybór powtarzam
6. Nie wysyłam nagrody zagranicę.

Serdecznie zapraszam :)

12 komentarzy:

  1. Zgłaszam się :)
    Wybieram Jeszcze jeden dzień.
    Brazyliszka już czytałam, a gdybym nie czytała, to i tak "jeszcze jeden dzień: niesie obietnicę czegoś niezwykłego, czegoś - czego jeszcze nie było.

    asia.szaranska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. "Kochaj i jedz Brazyliszku"...ponieważ uwielbiam komedie romantyczne,a najlepiej bawię się chichocząc z sobie tylko wiadomego powodu podczas czytania książki...

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się. Wybieram Jeszcze jeden dzień- sama jestem mamą i córką wiem jak trudne czasem potrafią być relacje na linii-matka-dziecko ale zawsze mama chce dla swego dziecka wszystkiego co najlepsze.Chciałabym przeczytać tę książkę a później zachować i podarować swoim córkom. Opis tej książki po prostu mnie zaciekawił i zgadzam się,że nam wszystkim wydaje się że mamy mnóstwo czasu ale życie często pokazuje ,że jest inaczej. Chciałbym wiedzieć jak się na to przygotować i co zrobić by to zmienić.
    Justyna justynawolny@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. "Kochaj i jedz Brazyliszku" Bo jest lekkła łatwa i przyjemna idealna na lato. Emila emilla.2421@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam!
    Wybieram ksiazke KOCHAJ I JEDZ BRAZYLISZKU poniewaz jestem romantycznym facetem , ktory czyta damskie ksiazki i nie wstydze sie tego . Poza tym mieszkam z 4 kobietkami , ktore tez chetnie przeczytaja a jedna z nich czyli moja zonka -konczy 11 sierpnia 50 latek i prezent w postaci swietnej lektury napewno by ja ucieszyl :-)
    Intryguje mnie tez ten BRAZYLISZEK w tytule ........czuje,ze to bedzie swietna ksiazka :-) KSIAZKI W MOIM DOMU SA TRAKTOWANE NA ROWNI Z PRZYJACIOLMI :-)
    Na fb lubie jako WLODEK PIASECKI :-)
    POZDRAWIAM :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się:)
    Wybieram "Jeszcze jeden dzień", gdyż uwielbiam książki wzruszające, dające do myślenia, takie, które mogą coś wnieść do mojego życia, czegoś mnie nauczyć i które przypominają mi, że czasami warto się zatrzymać i przewartościować swoje życie...
    Pozdrawiam, Agnieszka
    agakania1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się i wybieram "Jeszcze jeden dzień".
    Wyboru dokonałam w pierwszym rzędzie sugerując się opiniami recenzentów książek. "Jeszcze jeden dzień" ma bez wątpienia wiele przychylnych recenzji. Dodatkowo interesują mnie teksty na temat problemów natury psychologicznej - a ta powieść do takich właśnie należy. Historia człowieka, któremu dane było jeszcze raz spotkać się z własną matką jest szalenie intrygująca, a do tego temat ten jest świeży, nieoklepany.
    kaena.faramone@gmail.com

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się.
    Mój wybór padł na książkę "Jeszcze jeden dzień" mam nadzieję, że pomoże mi zrozumieć, że mam więcej czasu niż jeden dzień. Dopiero jak wyprowadziłam się z domu i nie było przy mnie rodziców, zaczęłam do nich tęsknić i doceniać, że wszystko co robili było tylko i wyłącznie dla mojego dobra. I wciąż mi ich teraz brakuje, mam nadzieję, że ta książka będzie dla mnie jak balsam na duszę. Bo dopiero wtedy jak jesteśmy daleko lub coś stracimy zaczynamy doceniać to co mamy.
    Pozdrawiam Zosia
    zosiasamosia.k@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. I gratuluję rocznicy oraz życzę dalszej radości z prowadzenia bloga! :)

    OdpowiedzUsuń